<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1106208503302881135\x26blogName\x3dIni+Adalah+Aku\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://aku-kay.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aku-kay.blogspot.com/\x26vt\x3d4596330813943597730', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Saturday, November 7, 2009

♥ Mari ketawa ٩(-̮̮̃-̃)۶


KAH! KAHH!! KAHHH!!!

PUAS!!! baru sekejap masa aku tengah syok2 update gamba kat blog. ada pula bunyi loceng kat uma aku. aku ingat siapala yang pagi2 main loceng uma aku. tekan 2, 3 kali pla tu. tak penah jumpe loceng ke? aku pun bukala lampu nak tengok anak siapa la yang tak bermoral main loceng uma orang pagi-pagi buta. 2, 3 kali jugak aku gosok2 mata macam tak pasti betul ke apa yang aku nampak. aku nampak ade 2, 3 orang kat depan pagar uma aku besar2 gajah. ni bukan budak2 ni.

aku sempat lagi berpikir ada ke aku berhutang dengan along? takde rasenya. seram jugak bila tengok diorang dalam gelap buat2 muka bengis. lagi dua orang sibuk nak tunjuk2 gigi. aku da pk macam2 da. ingatkan diorang ni keturunan drakula nak hisap darah. aku pun cepat2 hidupkan lampu. orang kata drakula takut tempat terang. bila lampu da hidup. bukan main terperanjat lagi aku sampai terlompat sikit2. rupanya si jai, malek, dengan pozy yang datang. kata pegi laut bisik aku dalam hati.

aku pun terus la bukak pintu dan gate nak bagi diorang masuk. tapi semua menolak dengan baik. malek tiba-tiba ketawa berdekah-dekah. pozy pun sama juga. si jai da tersengeh-sengeh. apa semua ni bisik aku dalam hati. diorang saje nak kejut aku malam2 ke? eleh x heran. orang tak tdo pun lagi.

aku : pehal korang ni datang pagi2 buta? tebiat? da x reti nak tunggu besok siang nak gegar rumah orang?
jai : bob. kau ada screw driver paling kecik x?
aku : kenapa? nantila aku suh adik aku carikkan kat dalam.
jai : hp aku masuk laut tadi.
aku : laa.. camane bole masuk?
malek : orang lutut da longgar bob. hahaha
pozy : kah kah kah <- ketawa tahap histeria peringkat ke 18
aku : ape kes wei?!
jai : aku terjatuh tadi masuk dalam laut..

dan apa lagi..

kah kah kah!!!

butir-butir perbualan selanjutnya amatlah dikesali tak dapat aku nak masukkan sekali kerana kesuntukkan masa. tapi cukupla untuk buat si jai tak dapat tido lena malam ni. apa punya sial la bertenggek kat kepala kau malam ni. hahaha!

P.S Maaf abg zul terjaga tdo
denga kitorang ketawa kuat2
malam2 buta.

♥ Mr duke smiled ♥
1:19 AM
0 komen disini

e

♥ Tentang . Aku ♥


    InI aDaLaH AkU
    AkU tErPaNggIL uNtUk mEnULiS