<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1106208503302881135\x26blogName\x3dIni+Adalah+Aku\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://aku-kay.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aku-kay.blogspot.com/\x26vt\x3d4596330813943597730', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Monday, November 16, 2009

♥ halal dan haram


Berbalik pada tajuk harini.. celakalah kepada mereka2 yang membuat mak aku sedih.. kurang ajar yang tak terhingga aku ucapkan pada mereka2 yang mencuri.. semoga tangan2 korang lebih cepat kudung untuk kebaikan semua orang.. kalau da namanya pencuri.. takkan pernah puas kalau cuma mencuri sekali dua.. da berpuluh kali korang mencuri dan terlepas.. semoga babi macam korang cepat lupa pepatah Sepandai-pandai tupai melompat.. Akhirnya ketanah juga.. macam tu jugak la untuk korang2 kalau aku dapat tau siapa.. Sepandai2 korang mencuri.. Akhirnya mencium tanah juga.. pelanduk yang lupakan jerat.. jerat takkan pernah lupakan pelanduk.. hati panas bila aku ingat2 balik.. tak cukup dengan kasut2 n harta benda kat rumah ni korang nak angkut.. habis dengan barang2 makanan korang curi.. semoga korang2 yang aku maksudkan tu mampos keracunan makanan.. celakalah orang2 macam korang ni hidup dekat muka bumi.. kalau rasa nak tu mintaklah.. bukan mencuri.. babi!! makanan tu pulak korang bagi mak bapak anak bini korang makan.. Bagus!! duit yang korang dapat hasil curi pun sama.. Bagus!! keluarga2 korang yang da tau pun keje korang ni.. diamkan n simpan rahsia korang ni.. Bagus!! memang patutla manusia2 macam ni masih wujud zaman sekarang.. aku rasa la takkan pernah pupus manusia macam korang ni sebab keturunan korang semua memang penyamun.. dari kecik memang mak bapak korang yang ajar mencuri.. da besar turunkan pulak ilmu korang kat anak-anak korang.. rasanya macam bagus jugak kalau aku bawak membe2 aku bakar je rumah korang ni bia mampos 1 keluarga.. Ops!! macam da tau je sapa punya keje? Ya btol.. ada orang da perasan da kegiatan haram dekat rumah korang ni.. bangkai gajah takkan bole tutup dengan sehelai daun.. tapi korang ni bukan gajah.. korang ni BABI!!! aku cuma belum ada kesempatan lagi nak tangkap korang tengah buat kerja buat masa ni.. liat jugak korang ni ek? percayala.. kalau aku memang tak dapat tangkap korang masa tengah buat kerja.. jangan marah pulak kalau aku main amuk je uma korang ramai2 nanti.. kalau da dasar keluarga babi.. 1 keluarga kerja mencuri.. macam gampang!! Tunggula..


Sekian.. Terima Kasih..





♥ Mr duke smiled ♥
3:52 AM
0 komen disini

e

♥ Tentang . Aku ♥


    InI aDaLaH AkU
    AkU tErPaNggIL uNtUk mEnULiS